Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 9 september 2012

funkar det här??

tjingeling
 
jag har som ni säkert anar varit i trädgården- fast jag inte hade lust. men det måste bli gjort.
 
mina tomater vill inte mogna så nu har jag varit och klippt rejält idem för att få in lite ljus. jag är rädd att de står för tätt:(. i klippet fanns ju många tomater, vad göra? då kom jag på att man kan lägga dem tillsammans med äpplen -var det nån som sa!
men nu till den stora frågan funkar det? blir de mogna på detta sätt??
dela gärna med dig av dina tankar:))då blir jag så glad
 
söndagskram ELLINOR

4 kommentarer:

  1. Hej igen ... ja dom mognar så bara de får lite ljus och sol och du kan också lägga dem i fönstret i nån burk eller nåt

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Jag har hört att man inte ska lägga tomater och äpplen ihop, då var det ju rätt! Hihi..
    Annars kan jag inte så mycket om grönsaker!

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Jag brukar lägga mina gröna tomater på fönsterbrädan där de får sol och mognar. Hoppas du har en go söndags kväll!
    Kram vännen

    SvaraRadera
  4. Halloj!

    Dålig koll på det där med gröna tomater.. Hoppas de mognar på ett eller annat sätt i alla fall.

    Ha en fin måndag.
    Kramen Jenny

    SvaraRadera