Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

lördag 15 september 2012

lång frukost

fredag vad härligt:))) veckorna går så fort, min gubbe har varit iväg 2 ½ vecka redan.
och livet snurrar på för fullt med vardagliga saker som en galen kattjagande hund och struliga ungdomar;) arga mammor osv.
 
vi har haft lite sjukt och sem på jobbet, med många vikarier i veckan. välldigt bra vikarier;) men det blir slitigt för de ordinarie hehe är lite sliten..
stileben på köksbordet
imorgon ska jag inte träna som jag brukar, för amanda och jag ska fixa en mumsfrukost med nybakad bagel juice kaffe tidningar och gott om tid. jag gillar långfrukostar men tyvärr så infinner de sig inte så ofta. vad gör du på dina helgfrukostar??
 
sen fortsätter helgen med en tur till kolmården med mamma och barnens småkusiner på söndag, det blir kul. skönt att göra något annat och bägge ungdomarna i huset ska med, familjemys*ler.
jag hoppas oxå hitta tid till att sy några hjärtan som har legat ett tag och kanske måla lite grejor som oxå har legat på hög ett tag...åh dessa högar*fniss
men vi får se vad helgen ger, det vet man ju inte riktigt förräns efteråt;))
 
ha nu en riktigt skön helg nu!!!
kramar ELLINOR

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Ja tiden den går fort, lite för fort ibland. Åh vist är det härligtmed lång frukost, det funkar ju inte riktigt här hos oss efter som vi måste ut i ladugården och till stallet på morgonen. Men ibland åker vi tillstugan i Skummeslöv och då blir det lång frukost med te/kaffe, frallor, ägg och gärnamycket olika pålägg och tidningar.
    Låter som ni kommer fåen härlig helg. Hoppas vädret också blir bra.
    Trevlig helg!
    Kram kram

    SvaraRadera