Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

onsdag 19 september 2012

lillördag

halloj alla söta
lillördag-den här dagen har verkligen varit det., för sen jag kom in från hundpromenaden vid
trehugget har jag suttit nedbäddad i soffan. känner mig helt trött;) men det bästa med denna lillördag är att jag var helt oplanerad och inga planer i tanken så jag kan faktiskt sitta här helt ostört skönt-precis vad jag behövde:-) 
 
jag har suttit här och tittat på tvserier sen dess hihi allmänbildande va??
 
bilden som jag delar med er idag är några hjärtan som jag sydde i somras, då jag hade fyndat på panduros rea. 10 kronor per meter kunde ju inte låta bli;))
 
ialla fall nu är de fyllda med vadd och lavendel från trädgården. mmm luktar gott. snart ska de in i garderoberna, men någon ska nog ligga synligt bara för att de luktar så gott:))) sen har jag bara ett antal färdiga till som ska stoppas hihi
 
vad gör du på lillördag? uppmärksammas det på ngt speciellt sätt hemma hos dig?
 
ha det gött kramar
ELLINOR
 
 

3 kommentarer:

  1. Vilka söta hjärtan och så härligt med lavendel i! Lill-lördag är bara en vanlig dag för oss fast ibland tar vi ett glas vin.. :) kram från oss

    SvaraRadera
  2. Vilka fina hjärtan du har sytt.Lill-lördag märks det inget av här hos oss

    ha en bra dag
    och en trevlig helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  3. Vilka söta hjärtan du gjort. Mmmm härligt med doft av lavendel.Lill lördag är som vilken dag som helst hos oss. Men idag ska vi tjuvstarta helgen med torsdagsmys!!
    Kramkram

    SvaraRadera