Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

lördag 22 september 2012

jag har bara regn hos mig

hallojsan

idag är det regn, regn och regn igen;) men jag sitter inne med tänd brasa skönt*ler

imorse var jag och min mor på gymmet, jag sprang 5 km på bandet känns bra i hela kroppen:)))
det är bra med gymmet när det regnar hihi-jag menar vem vill vara ute i regn??? inte jag i alla fall;))
går du på gym eller tränar du på något annat sätt? jag gymmar när jag har tid och kör yoga 
1-2 gånger i veckan:))
visar lite bilder från mitt kolmårdsäventyr förra
helgen
jag gillar sjölejonen, de är busiga och skoj att titta på
mycket kloka oxå, men varför vänder
sig ofta bilderna fel :@  :@
ganska maffig:)) kul att man kommer så nära, men
 skönt att det är en glasruta emellan

en bild tagen från linbanan,
visst har giraffer vackert mönster?
nu väntar dagen i dag, jag har tänkt att bara vara hemma fixa vidare
med mina hjärtan, tvätta och kanske röja altanen- om det eventuellt slutar regna-chansen
var nog inte så stor att det skulle avta-tror jag

jag önskar dig en skön trevlig helg 
kramelikram ELLINOR

1 kommentar:

  1. Hejsan ..ja regnet det vara öser ner...jag tror du får justera bilderna i nåt fotoprogram om du har .

    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera