Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 27 januari 2013

förnöjsam söndag

jaha söndag kväll-snart är det vanlig vecka igen-helgen börjar ta slut
jag har haft en skön helg med ett besök på IKANO huset igår med familjen. nya mobiler,värmeljus(såklart;)), några lampor, lunch och lite smått& gott inhandlades-bara bra atthasaker:)
idag är det bara en minusgrad ute och kallt& rått.jag föredrar sådär 5 minus det är skönt nu känns det bara kallt brrr...
i fredags försökte jag fota den härliga krispiga isen som hade satt sig fast här och var, bilderna kan ni se i inlägget. riktig vinter eller hur?? tyvärr är bilderna tagna med en sunkig mobilkamera jag hoppas ngt blev bra
idag vid lunch kom två gamla vänner på besök- vi har inte setts på 15 år det fanns så mycket att prata om över denna kopp kaffe så de åkte inte hem förrän vid 17 tiden. inte så konstigt egentligen eftersom vi bara hade 15 år att prata igenom hihi jättetrevligt att ses igen!
 jag ser fram emot nästa träff då mannen i huset här kommer tillbaka från vitryssland. han åker om en vecka så då blir det tufft igen att hinna med alla livets måsten med ett leende på läpparna...fniss
fridens liljor:)))

kramar ELLINOR

3 kommentarer:

  1. Vackra bilder och vad kul med lite nytt
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Härliga vinter bilder. Shopping är alltid kul!
    Härligt att träffa vänner och prata minnen!
    Trevlig vecka!
    Kram

    SvaraRadera