Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 3 januari 2013

semesterdagar

 kan vara väldigt lata eller kreativa. jag trodde att min semesterdagar skulle vara lata men ack så jag bedrog mig, men oj vilka bra,givande och småtokiga mammadisskussioner jag har haft på mina irrfärder till frissan och grobladet kolla gärna in hos annika på grobladet!(länken)

härligt att vara lite social fast det inte var meningen hihi

jag vill önska er alla ett riktigt gott 2013!!
jag inser att jag har varit en riktigt dålig bloggare sista tiden
skärpning ellinor*blink

idag har jag i alla fall varit och jobbat klart med mina decoupageprojekt som har legat på grobladet och skräpat.



min tegelpanna har äntligen blivit färdig den har jag målat om ett antal gånger till slut så låg den bara hos annika och skräpade i ett hörn.
pannan hade som ett motstånd som gjorde att den inte blev något av eller för att vara tydlig jag blev inte nöjd, kanske har den en själ som inte ville vara målad eller haha inte vet jag. men det är så att vissa saker måste mogna innan jag kan göra dem klart:))





brickorna blev oxå färdiga i dag;))
vad gör du jobbar du eller har du oxå lat semester??
på måndag börjar jag jobba igen och allt är som vanligt du vet hard workwork hihi

ha det gött kramar ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Här njuter vi fortfarande av några dagar ledigt och visst är det härligt!
    Fina saker du gör!!
    Jag hinner inte pyssla så mycket men just nu gör vi i ordning Eriks rum så nu får jag knåpa lite, tanken är att han ska ha ugglor på väggen....! Vi får se vi får se.
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Kikar in och önskar dig en god fortsättning på nya året
    kram Rosa

    SvaraRadera