Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

onsdag 30 januari 2013

butterflies

jag firar denna lillördag med några några fjärilar
 köpte denna planch på IKEA i helgen
tycker verkligen om den och blir glad av fjärilsen varje dag då jag kommer hem:))
jag tänker vår och sommar härligt;)))man längtar dit nu eller hur??
planchen hänger i hallen alltså-där finns en ugly tapet-grön fattar inte vad jag tänkte med för sådär 10 år sen;))
min gubbe åker till ryssland på måndag jag funderar på att måla om hallen då han är borta skulle vilja ha någon vit färg med litelite pärlemor/glitter/metallic i färgen. har jag fått för mig;)))
är det någon som har något tips på någon färg med sånna egenskaper:)?
 
ha en underbar kväll
kram ELLINOR

4 kommentarer:

  1. Visst får man vår och sommar känsla av fjärilarna!! Härlig! Tyvärr kan jag inte tipsa om någon färg.... Kul at fixa när gubben är borta... Särskilt om de inte vet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin plansch..låter som ett bra val av färg!tror du hittar rätt i färg butiken.kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Åh något för mig som är fjärils tokig.
    Låter läckert med vit pärlemor men tyvärr har jag inget färg tips.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  4. Ja den var verkligen fin och ...låter som ett bra val av färg
    ha det bra
    kram Rosa

    SvaraRadera