Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

tisdag 15 januari 2013

julen är slut

jaha mina vänner nu har vi dansat och städat ut julen, jag tycker att det är skönt att det är ganska rent nu och inte så mycket pynt överallt. hmmm...kanske ska ha det så nu....
min äldsta dotter utryckte så här:
 men vad tomt och stramt det är!! 
när hon kom hem i söndags hihi

just nu känns det bra att det är tomt- det kanske finns en mening med det oxå;))

hur har du det hemma mycket pynt och kollijoks(som jag brukar ha) eller mer sparsamt med pynt??
jag får nog smyga runt med kameran och dokumentera det strama och tomma någon dag här;))

just nu är jag på jobbet så det funkar inte nu. Jag har fortfarande strul med dator
(BÖRJAR KÄNNAS TJATIGT NU)
jag har utlovat en bild på bonkagänget det kommer här:


nu har jag haft fotostrul på jobbet åkt hem och då funkade det att lägga in fotot så här snygga(!!)var vi hehe

nej nu ska jag kika in och kolla vad som hänt hos er
tjingeling
kram ELLINOR


4 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Här hemma hos mig är det nog ganska tomt på saker, jag gör tappra försök med att pynta mer, det funkar ett tag men sedan ryker det ut igen!
    Dessa datorer säger jag bara....... Mer behövs ju inte sägas!
    Nu bygglov!
    Kram

    SvaraRadera
  2. halloj
    Jag har nog inte sådär jättemycket pynt, men det pynt jag har är mest ljuslyktor av alla de slag och BURKAR!!! såklart..hihi..
    Gillar det svart/vita med små färgklickar här och där....
    Tror mina färgglada tallrikar kommer med posten i morgon, spännande!
    kram och godnatt
    lolla

    SvaraRadera
  3. Många ljuslyktor och burkar...försöker att inte ha så mycket men...
    ha en bra kväll
    kram Rosa

    SvaraRadera
  4. Här finns mer framme än man önskar men det blir lätt så....
    Har du hört om Mimmi ska öppna garaget i vår???
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera