Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

torsdag 12 januari 2012

älskade vovve

hej alla fina!

tänk er så här, du är tillbaka på jobbet efter en skön ledighet.
 Du har sett fram emot att nu med de nya ändringarna på
 arbetsplatsen kan vi jobba yes! here I come
det ska bli kul vi kan gå hur långt som helst nu...
tänk er det och sen då sanningen:
 det blir inte som du tänkt, jobbet stressar sönder dig.
 frukost och lunch har du ätit på stående fot för att serva andra,
 tänk att du kommer hem efter en sådan dag du är dödstrött...
sätter nykeln i låset...öppnar dörren...och där står han:
hunden
 som är superglad för att DU kommer hem, han viftar på svansen så
 att den håller på att gå ur led. du tar med hunden på en lång promenad
 han trippar lyckligt vid din sida, inget strul,
så här bra har han aldrig någonsin gått i kopplet...solen strålar.

 ni kommer hem  och..... man är hel igen=))))


han är bra mysig min lilla attans envisa;)) terrier: tjabo

vilken känsla...alla borde ha en ♥ hund♥


önskar trevlig kväll, kram ELLINOR

5 kommentarer:

  1. Usch låter som du haft en tuff dag!! Ja jag håller med alla borde ha hund! Jag har avhandlat det mesta med mina hundar när vi varit på promenad. Lyssnar alltid och blir alltid lika glad av att man kommer hem eller ger dem en klapp.
    Hoppas du kan njuta av kvällen.
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. hejsan anki!
      jag har lite strul med din sida idag o igår, den bara slocknar när jag ska skriva:((

      hoppas att din migrän gått över nu:) och jag bara älskar dina rosa vispskålar. får jag fråga var du köpt dem?

      kram Ellinor

      Radera
  2. Kan bara hålla med dig min vän....kram Mia

    SvaraRadera
  3. Efter sådana dagar brukar jag ta och sätta på go musik eller bara vara..
    Är allergisk mot pälsdjur så det är svårt med husdjur för mig!

    Kram o trevlig helg/Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tina!
      oj då stackars dig, med pälsdjursallergin menar jag. men du hade ju bra knep ändå;)go musik o bara vara är inte heller fel- alla knep att ladda om behöver vi eller hur?
      kram ELLINOR

      Radera