Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

måndag 2 januari 2012

perfekt shoppingdag

hej alla fina!

här sitter jag och tittar ut på regnet(!)
varför fick inte snön som kom igår ligga kvar?

ivf nu ska jag åka på shoppingsväng, det brukar hjälpa mot
regn och slask eller hur hihi
näe men en aav mina glasljusstakar gick sönder igår
inte så himla bra material i den stora ljusstaken- glas:@!
 och eftersom
 jag ändå skulle handla lite mat tänkte jag slinka in på
loppisen och "himmel på jord"-favvoaffären i stan.

hoppas det finns ngn ny ljusstake där;))

have a nice day alla!

kramkram ELLINOR

1 kommentar:

  1. kathas kortmakeri3 januari 2012 kl. 14:01

    Kul att du vill vara med i min utlottning. Lycka till!
    Hoppas du fyndade något fint.
    Kram Katha

    SvaraRadera