Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

måndag 9 januari 2012

jag blir så glad

hallå alla fina!

jag måste få berätta för ni som skriver inlägg i
detvitapepparkakshuset att jag blir så himla glad av
att läsa era små inlägg. Det är en bra känsla=))),
jag vill bara blogga mer och mer och mer, hihi galet va? men det är sant
jag blir lite euforisk, hihi.
en liten sovgotttulpan till dig;)


tänkte bara titta in och önska er alla en superskön sömn*fniss

Kramelikram ELLINOR

1 kommentar:

  1. Ja visst blir man glad för alla fina goa kommentarer:)..
    Tack själv för dina! Jag läser till trädgårdsmästare eller trädgårds planerare som det heter. Jätte roligt efter 23 år i vården så känns det så bra.
    Hoppas du har en jätte härlig dag!
    Kram kram

    SvaraRadera