Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

fredag 13 januari 2012

fredagsmys

Hejsan alla fina bloggvänner!

jaha då har en tuff arbetsvecka tagit slut
snart är det dags att fixa lite god mat till familjen
kanske öppna en flaska vitt och bara mysa;))

jag har varit inne på pixir och lekt med några foton
bla den här ängeln.
kul bildredigeringsprogram;)))
kan rekommenderas!

idag blev jag mycket förvånad då jag kom ut från
 mataffären vid 13 tiden var det helt plötsligt
 SNÖSTORM
mycket underligt då jag gick in i affären 10 minuter
 tidigare så var det typiskt  grått januariväder(a la 2012)

har du snöstorm hos dig ikväll?

jag tycker nog att det är aprilväder
har vädergudarna fått fnatt?

love and kisses till amanda!!

jag har en sjuk dotter här hemma
amanda har influensa och ligger däckat i envis feber:(
stackars henne jag sänder henne lite love and kisses
som min fina ängel delar ut;)

Nu är det matfixardags*ler

Jag önskar er alla en trevlig helg!

kramelikram ELLINOR


2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Låter som en trevlig plan för kvällen:). Vi hade ungefär samma väder fenomen här idag. In i butiken på eftermiddagen lite grått men inte mer, väl ute igen var det kolsvart på himlen, blåst och snö!!
    Köpte mina vispskålar på Gårdsromantik.se
    Ha en mysig kväll
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas att kvällen blev så mysig som du hoppades på! Och att dottern kryat på sig något.
    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera