Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

lördag 7 januari 2012

nu är julen borta

hej alla fina!

nyårstulpaner bortstädat-check!

Nu är julen bortstädad, skafferiet och kylskåpet rensat
och tömt på sötsaker. Jag kände att nu fick det vara nog med julande!!

 i förrgår var jag och matilda och simmade och nu har jag träningsvärk ajaj
det är ju ett tydligt tecken på hur vältränad jag är *ler
men det ska det bli ändring på nu. För nu är det slut med soffande, godis,läsk,snabbmat
och så julmat. Nu ska det nya livet börja!!!

vem vet jag kanske tjänar en hacka oxå=))
har du tänkt på vad allt sånt skräp kostar??

annars målar jag min lilla hylla-den är färdig och ska upp i kväll.


hyllan är på gång...

jag hittade en helt hopplös kruka på loppisen oxå, den har jag slaskmålat
-så den får lite struktur. men om den ska vara vit eller grå får vi se;)

jag kom på att: här ser ni lite av min atelje/verkstad (jag har inte döpt rummet ännu)
jag önskar er en härlig lördag

kramelikram
ELLINOR

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt att få vara kreativ. Ska bli kul att se hyllan på plats sen. Åby får jag nog ta en sväng till var ligger loppisen?

    Ha en skön kväll.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  2. Heeeeejjjjj! Hur har ni det o stugan ?:)
    Undrar om du kommer med i morgon och tar en
    Kopp kaffe,,,,,utan tillbehör ;)
    Åt min sista glass min sista choklad i dag!!!
    Tror jag hihi
    Kramkram<3 nettan

    SvaraRadera
  3. Hej vännen!

    Visst är det skönt att städa bort julen! Allt blir så mycket ljusare och luftigare. Hm sedan tycker jag att våren kommer liksom med att julsakerna försvinner, och jag älskar våren!
    Åh jag vill också ha en egen vrå där jag kan ha mina grejer framme!!
    Kram kram kära du!

    SvaraRadera