Välkommen hit! bloggen handlar om heminredning, pyssel,decoupage, fotografering och om att vara periodvis ensam mamma alltså livet i största allmänhet

söndag 15 januari 2012

laddar för födelsedag

 hej alla fina bloggvänner!

hoppas ni haft en trevlig helg! själv har jag haft en kanonhelg,
inget speciellt har hänt utan jag har kunnat gå här och latat mig.
ni vet så där så att man nästan inte kommer ur pyamasen på
hela helgen hihi sköönt.

idag har jag i alla fall varit på yoga-första tillfället på terminen.
Jag hoppade förra terminen oc h tänkte att jag skulle yoga massor själv
hela hösten.men icke(jag tror det blev en gång!!
varför är man en sån latis??) så nu har jag insett att jag
måste gå i grupp.
lite träningsvärk-känns bra;)))

imorgon är det ny arbetsvecka med fullt styr-som vanligt hihi
en födelsedagsros till min 15-åring;))

OCH imorgon fyller min lilla plutta matilda 15 ÅR!!! det är inte sant
vad tiden går fort! så vi har ju lite sånt kärt besvär oxå=)

sov gott bloggers!

kramar ELLINOR

2 kommentarer:

  1. Hej hälsa hon som blir byxmyndig i dag:)
    Du har en sak att hämta hos mig...;) på bloggen alltså hihi!!
    Kramkram<3nettan

    SvaraRadera
  2. Hej i kvällen!
    Du får gratta tösen! Hm jag är nog en grupp tränar människa jag också. Bortsett från löpning. Det gillar jag att göra själv.
    Hoppas att ni har en mysig födelsedag idag.
    Kram kram

    SvaraRadera